Intrebari Frecvente

Stim ca uneori ai nevoie de informatii suplimentare sau doar un raspuns la o curiozitate! Indiferent de solicitarea ta, noi iti vom raspunde cu promptitudine! De asemenea, ti-am pregatit si aceasta rubrica de intrebari frecvente primite de la alti clienti!

I: Cum pot cauta un anumit produs in magazinul online METAL UNICORN?

R: Pentru a cauta un produs, te rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduci informatiile de cautare, iar daca acestea se regasesc pe site, ti se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

I: Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

R: Da, se poate cumpara si ca persoana juridica! Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

I: Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

R: In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

I: Am uitat parola contului. Cum procedez?

R: In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recuperare parola, disponibila in pagina Contul meu.

I: Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

R: Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

I: Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

R: Nu este necesar sa va faceti cont pentru a putea cumpara. Daca doriti ca la urmatoarea comanda, datele dvs sa fie preluate automat, va recomandam sa va faceti cont.

I: Pot modifica o comanda lansata?

R: In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau la adresa de email contact@metalunicorn.ro. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

I: Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

R: Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

I: Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

R: Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau la adresa de email contact@metalunicorn.ro.

I: Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

R: In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau pe adresa de email contact@metalunicorn.ro ori la numarul de telefon 0771 474 206 si pe pagina noastra de Facebook!